Saturday, May 30, 2015

kuulumisia ja ostoksia

Mulla meni kirjaimellisesti viime viikko tekemättä mitään. Se oli mun vika peruskoulun viikko ja tänään 00:00 ollaan saatu todistukset ja ka onkin 9.3 joten oon tosi tyytyväinen! Nyt lähen hyvillä fiiliksillä kesälomaan ja alle kahden viikon päästä saan tietää pääsenkö mun ekaan vaihtoehtoon lukioon. 

Tänään me käytiin perheen kanssa Lahdessa mun Mummin luona. Lähettiin ihan aamusta ja olin tosi väsyny aamulla, kun vasta noin 1:30 pääsi nukkumaan viime yönä kevätjuhlan takia. Käytiin eka tekemässä Mummille ruoka ostoksia ja sitten suunnattiin Mummille. Siellä me siivottiin, syötiin ja juteltiin, jonka jälkeen lähdimme kotimatkalle. Matkalla pysähdyimme Kärkkäisellä jossa tein muutaman ostoksen. Sen jälkeen ajoimme ruokakaupan kautta kotiin ja nyt oon kirjottamassa tätä. Halusin tulla näyttämään mun kivat ostokset ja mun kynnet jotka tein meijän kevätjuhlaa varten.


Sain vihdoin ostettua nuo micro.mini beautyblenderit. Katoin niitä kerran Tallinnassa mutten viittinyt ostaa ja sen jälkeen en oo löytänyt niitä mistään. Se ilon määrä mikä mut valtas kun bongasin nämä Kärkkäisellä oli suuri ja oisinko mä maksanu noista 16€ jos oikein laskeskelin, kun 22€ kaikista ostoksista yhteensä. Noi pääsee mulla varmasti kovaan käyttöön kun noita pitkään olin kattonu!

Kärkkäisellä myytin myös Essencen tuotteita ja olin ihan innoissani kun näin sen hyllyn, nimittäin näitä harvemmin Suomessa näkee. Merkki on myös tosi edullinen vaikka en tiedä vertaako laatu hinnakkaampiin merkkeihin. Ostin Essenceltä kaksi huuli tuotetta, kun ne oli suurinpiirtein 3€ kappale.

Ekana on niiden Longlasting Lipstick sävyssä 15 Oh So Matt! Sävy oli nudempi huulilla kun luulin, mutta aina voin jollain huulikiillolla parantaa sävyä.

Ja toisena huulituotteena on XXXL Longlasting Lipgloss sävyssä 06 Soft Nude, mutta tää ei tosiaankaan ole nude. Tää on enemmän semmonen lipcream tai huulipuna purkissa tyyppinen ja tääkin on matta mikä mut yllätti, mutta tosi kivan näkönen huulilla.

Ja tässä vielä swatches noista sävyistä ja siis vasemmalla huulikiilto ja oikealla huulipuna.


Mä myös ekaa kertaa perjantaina tein ittelleni kynnet. Nää on tehty semmosista koko kynnen tekokynsistä, joten muotoilu ja lakkailu oli mun tehtävissä. Mä tykkän tosi neutraaleista ja vaaleista, ei huomionhakuisista kynsistä, kun mua ainakin inhottaa neonpinkki kynsilakka. Oon myös tosi tyytyväinen noiden muotoon, että mä sain niistä tommoset. Ja toi kynsilakka mun kynsissä on Essien Tuck It In My Tux.

______________________________

Tää olikin  nyt tämmönen pienimuotonen kuulumiset ja ostokset postaus tältä päivältä :D 
Mä sitä huonepostausta oon nyt työstäny ja ens viikkolla saan toivottavasti valmiiks. Ja hei kiitos paljon kaikille lukijoiks liittyneille ja kommentoineille, kurkkasin myös teijän blogeja jos teillä kommentissa on linkki siihen!


2 comments:

  1. Tosi paljon onnea peruskoulun päättämisen johdosta! Sun keskiarvolla pääsee taatusti mihin tahansa lukioon. :) Tosi mukavaa kesälomaa sulle! :)

    Emma Alhola - Kisaki Seikatsu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja samoin sulle hyvä kesälomaa :)

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e