Friday, May 22, 2015

arkimeikki

Arkena meikkaan yleensä vähemmän kun yleensä. En jaksa herätä montaa tuntia aikaisemmin laittautumaan, joten pidän meikkini yksinkertaisena ja helppona. Tässä postauksessa mulla on listattuna kaikki ne meikkituotteet mitä mun arki aamuina käytän.


Alotan mun arkimeikin tekemällä mun meikinpohjan. Ekaks kastelen mun beautyblenderin ja levitän ton Lumenen CC voiteen (sävy medium) beautyblenderin avulla. Sitten peitän mun silmänaluset tolla Garnierin Miracle Skin Perfector undereye peitevoiteella ja edelleen beautyblenderin avulla. Lopuksi, jos on tarvetta, niin peitän epäpuhtaudet ja muut Joe Blascon peitevoiteella. En yhtään tiiä mikä toi peitevoide on kun oon onnistunut kuluttamaan kaikki tekstit tosta paketista pois.




Seuraavaksi mä teen varjostuksia mun naamaan tolla Lumenen Golden Sun bronzerilla. Laitan varjostukset poskiluiden alle, hiusrajaan ja nenänpieliin. Sen jälkeen mä asetan kaiken paikoilleen Make Up Storen irtopuuterilla. 

Kulmat on mulle tärkeet, koska tykkään hyvin tehdyistä korostetuista kulmista. Ensin mä harjaan mun kulmat, jotta ne on helpompi täyttää. Seuraavaks otan tollasen pyöreäpäisen luomiväri siveltimen ja Anastasian Dipbrow Pomaden ja muotoilen mun kulmien muodon oikeenlaiseks sekä varmistan että ne on tasasen väriset. Viimeseks mä asetan mun kulmakarvat L'Oréalin Brow Artist Plumperilla.

Sitten onkin vuorossa viimestely. Mulla on ollut nyt ripsienpidennykset joten oon vaan laittanut ripsaria mun alaripsiin ja mulla on ollut siihen käytössä Clarinsin Wonder Perfect maskara. Viimeseks viimestelen mun huulet. Laitan ensin eos huulirasvaa. Toi eos on Aloha Hawaii (mansikka kiwi) ja on siis Holiday 2014 Limited Edition Rachel Roy setistä. Huuliin väriä laitan vielä Lumenen Wild Rose Natural huulipunalla sävyssä 10 honey nude. Toi väri on tosi lähellä omaa huulen väriä, joten sen kanssa ei täydy olla mitenkään erikoisen tarkka.

Mitäs piditte mun arkimeikistä? Haluisitteko joskus nähdä myös jotain muuta meikkipostausta?

2 comments:

  1. Olipas kiva postaus! Mullakin on käytössä tuo Lumenen CC-voide ja tykkään kyllä superpaljon :) Varsinkin kesällä tosi hyvä kun siinä on se SPF 20 :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Juu, tuo Lumenen CC-voide on paras meikkivoide minkä oon vähään aikaan omistanut.

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e