Monday, May 18, 2015

mitä mun kesään kuuluu?

Mun kesäloman alkuun on alle kaksi viikkoa ja oon huomannut tosi monessa blogissa kesäpostauksia ja summer bucketlisteja. Päätin listata mun omia kesän suunnitelmia ja asioita joita kesän aikana haluaisin tehdä taikka kokea. Mulla ei mitään super kesäsiä kuvia myöskään ole, joten weheartit kesä kuvia pääsi inspiksen nimissä tähän postaukseen!


Mun kesän suunnitelmiin toistaiseksi kuuluu

 Veljen rippijuhlat joissa näkee pitkästä aikaa sukulaisia ja tuttuja, joita ei välttämättä kovinkaan usein tapaa.

 Käsipallo turnaus sekä muuten vain käsipalloa. Harrastan siis käsipalloa ja kesä treenejä löytyy vaikka heinäkuun saa vapaaksi. Ensi syksyllä pelaan eri joukkueessa, tosin saman seuran sisällä, joten toivon että sielläkin on yhtä hyvä joukkuehenki kun mitä meillä oli!

 Tallinnaan ja Ruotsiin reissu, jotka tulen viettämään ihanassa seurassa. Näistä tulee varmasti blogiin jonkinlaista postausta aina jälkeenpäin.

 Serkkujen kyläily Suomessa. Mulla on neljä Ethiopiasta adoptoitua nuorta serkkua, jotka asuvat Dubaissa. He tulevat Suomeen kesällä ja saan taas viettää ihanaa aikaa heidän kanssa.

Kavereiden kanssa säätämistä, shoppailua ja oleilua. Mulla on mun nykyisessä koulussa kolme tosi hyvää kaveria ja ens vuonna me kaikki ei välttämättä päädytä samaan paikkaan, joten haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa niiden kanssa ennen kuin tulee taas syksyn kiireet ja ei näekkään enää melkein joka päivä.

Koodaus kurssille oon myös hakenut ja hyväksytty mukaan. Toivon, että se auttaisi mua joidenki ulkoasu seikkojen kanssa tässä blogissa ja muutenkin auttaa tulevaisuutta varten, koska mielelläni esimerkiksi tän mun blogin ulkoasua muokkaan omanlaiseksi.


Kesällä haluan / kesältä odotan

Haluan pitkästä aikaa käydän Linnanmäellä, sillä viime kesältä se jäi väliin.

Haluan käydä tapaamassa ja viettämässä aikaa vanhojen kavereiden kanssa, joita en ole tavannut vuosiin.

Haluan viettää aurinkoisia päiviä rannalla ja syödä kesäisiä ruokia jotka yksinkertaisesti ovat tuhat kertaa parempia kesällä kuin talvella.

Haluan löhöillä kotona ja viettää kotipäiviä jolloin ei tartte tehdä mitään koko päivänä. Voisi vaikka katsoa Netflixiä koko päivän jos huvittaisi.

Ja Netflixistä puheen ollen, kesällä tulee myös uusia PLL ja OITNB jaksoja, joita oon odottanut innolla nyt keväällä!




2 comments:

  1. Sulla on tosi ihana blogi ja tosi persoonallinen ulkoasu<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3 Ihana kuulla! Yritän panostaa täysillä ulkoasuun koska se on mulla se joka tuo motivaatiota paljonkin bloggaukseen :)

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e