Wednesday, June 10, 2015

toukokuun suosikit

Heh, alotan tämän postauksen tosi ytimekkäästi:
1. Mä olen tosi myöhässä toukokuun suosikkijen kanssa, koska nyt on jo 10. kesäkuuta...
2. Ja mä en tiedä onko nämä suosikkipostaukset ollenkaan mua varten, joten olis kiva kuulla jotain palautetta!

Ekana suosikkina mulla on tää kohta mun huoneesta. Ja huonepostausta varmaan saatte heinäkuussa kun vähän vaiheessa huoneen kanssa olen. Mä tykkään tosi paljon kun tossa on paljon neutraaleja värejä ja tota freshiyttä tosta vihreestä. Ja ton Yankee Candle tuoksuu paistetuille vaahtokarkeille ja on ihan järjettömän hyvä tuoksu.



Tokana mulla on tämmöset peruskorvikset. Nää mä tilasin Aliexpressiltä, hintaa oli 0,4€ ja ilmaset postikulut suomeen. Noita oon käyttänyt ihan koko ajan siitä asti kun mä sain ne! Aliexpressillä muutenkin myydään tosi paljon halpoja koruja ja muita joilla ei oo postikuluja Suomeen, niin kannattaa käydä kurkkaa ne. Ja siis mulla on ollu noi jonkun kuukauden ja edelleen on ehjät ja vaikuttaa ihan laadukkailta!

Kolmantena on Essien Tuck It In My Tux kynsilakka. Se on aika lähellä valkosta, mutta se on luonnollisempi kun valkonen. Mulla oli tota lakkaa niissä mun kynsissä jotka näky tässä postauksessa.

Neljäntenä mulla on L'Orealin Volume Million Lashes Extra Black maskara jonka vihdoin otin käyttöön, koska melkein kaikki mun ripsenpidennykset on tippunu :( Mutta, toi maskara on varmasti parasta mitä mulla on ollut mun elämän aikana! Sen saa ripsiin laitettua tosi hyvin, se pysyy koko päivän värisematta alaluomelle ja se lähtee tosi hyvin ei öljypitoisella meikin poisto aineella. Hintaa tolla Suomessa on lähes 20€, kun taas ulkomailla noin 10€. Mua suuresti ihmetyttää miten se hinta tuplaantuu, mutta täytyy vaan ostaa tota ulkomailta aina kun käy tai pyytää tuttuja tuomaan jos he menevät!

______________________________

Mulla on nyt ollut vähän liian pitkät postausvälit, koska olin viikonloppuna käsipallo turnauksessa Tallinnassa (josta muuten voitettiin pronssia!). Ja tällä viikolla oon yhdellä kurssilla, josta oon saattanut mainita aikaisemmin (?), mutta siitä luultavasti postausta viikonloppuna. Plus oon yrittänyt tavata mun vanhoja kavereita tässä kesäloman alussa. Mutta eiköhän kohta rupea taas tavalliseen tahtiin postausta tulemaan!




6 comments:

  1. Oi Lotta, kiitos sun kommasta mun blogiin! Samat sanat ;) ihania suosikkeja, itekkin tykkään tosi paljon noista Essien lakoista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ei mitään :) Juu Essiet on parhaimpia!

      Delete
  2. Ihana blogi! Sait just uuden lukijan :)

    ReplyDelete
  3. Kivoja juttuja oot valinnut suosikeiksi :) Varsinkin toi eka sisustuskuva on ihana!

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ja siis huoneesta tulossa luultavasti heinäkuussa huonepostausta! :)
      Ja hahah luin äsken sun blogia, löysin sen siis jostain muualta kuin täältä ja sen jälkeen huomasin et olit kommentoinu, ja sun blogi oli muuten ihana!

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e