Saturday, May 16, 2015

viimeisimmät kosmetiikkaostokset

Mä tykkään tosi paljon meikata ja mulla menee meikkeihin aina sillon tällön vähän enemmän rahaa kun pitäis. Nyt kevään tullessa huomasin et halusin todella paljon uudistaa mun meikkejä ja laittaa vanhoja roskiin tai laatikkoon odottamaan myöhäsempää käyttöä. Mä olin myös maalis- ja huhtikuun vaihteessa Dubaissa mun kaverin kanssa ja siellä kosmetiikka on paljon halvempaa, joten investoin semmosiin meikkikokoelman must-haveihin siellä.



Urban Decay Naked Basics on ollut mulla mielessä vaikka kuinka kauan, mut en ole vaan jaksanu tilata sitä netistä. Dubaissa ollessani kävin Sephorassa ja paletti maksoi siellä 139 aed joka on euroissa noin kolme kymppiä ja mä sen heti nähtyäni vein kassalle. Tossa paletissa on niin hyvät perus luomivärit joista suurin osa on vielä ilman shimmeriä tai kiiltoa, joten se soveltuu tosi hyvin arki käyttöön. Tästä pääset Urban Decay:n sivuille jossa paremmin voi tutustua paletin väreihin.

Anastasia Dipbrow Pomade on mun toinen semmonen pitkään listalla ollut. Ostin sen sävyssä Chocolate Kicksistä. Tuote on valittu Kicksin parhaaksi kulmatuotteeksi joten ainakin toistaseksi se on -20% alennuksessa, eli normaalisti 26€ mutta nyt siis 20,80€. En oo vielä päässyt kunnolla tätä kokeilemaan mutta väri on mulle aivan täydellinen ja ainakin kädelle kokeiltuna ihanan tuntuista.

E.l.f. Golden Bronzer tarttui mulle mukaan keskustan Stockmannin alakerrassa olevasta apteekista. Hintaa taisi olla noin 6€ ja väriä voi käyttää semmoiseen elävään ja kesäiseen meikkiin. Highlightit onnistuu myös, sekä jos Mac Fix+ Finishing mistiä ja tota bronzeria sekoittaa, niin siitä saa upeat luomivärit myös.

L'oréalin Volume Million Lashes Extra Black ja Brow Artist Plumper oli mulle tarpeessa ihan arki tarpeisiin. Kulmageeli on aivan ihanaa, vaikka liialti laitettuna näyttää todella paakkuiselta. Mascaraa en vielä ole avannut kun mulla on ripsenpidennykset vielä, joten sille ei ole ollut tarvetta. Molemmat tuotteet sain 10€/kpl hinnalla, joten tyytyväinen olen.

Beautyblender ja Blendercleanser Solid on auttanut mua monessa tilanteessa ja niitä oon katellut pitkään. Hintaa yhteensä noilla kahdella oli 34€ ainakin Stockmannilta ostettaessa. Mulla on ennen ollut ns. Beautyblenderin jäljitelmiä, mutta kun vertaa aitoon niin vanhaan ei ole paluuta. Tolla Blendercleanserilla voi puhdistaa kaikki muutkin siveltimet ja toimii niihin myös hyvin + se tuoksuu todella luonnolliselle, eikä sinäänsä kemikaaliselle pesuaineelle.

______________________________

Mun eka kunnon postaus pitkästä aikaa uudessa blogissa olis sitte siinä! Haluisin kuulla teijän mielipiteitä ja rakentavaa palautetta, sekä postausehdotuksia niin heittäkää niitä tonne kommenteihin.


2 comments:

  1. Kivoja ostoksia! Outoa ettei sun blogilla oo enempää lukijoita, täällä ainakin yksi uusi lisää :-)

    http://lauraemiliav.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah kiitos! :) Ja aika uusi blogi on, että siinä varmaan toistaiseksi syy :D

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e