Sunday, May 24, 2015

ennen ja jälkeen värjäyksen

Noin puoltoista kuukautta sitten kyllästyin ihan kokonaan mun omien hiuksien väriin. Nimittäin ne oli semmoset vähän tummemmat maantien ruskeat. Mä pitkään olin jo miettinyt tummemman ruskeita hiuksia, koska mulle ei sovi blondit ollenkaan. Tarkalleen ottaen halusin siis semmoset kylmän ruskeat hiukset. Mä päätin hieman tummentaa mun hiuksia L'Oréal Casting Creme Gloss 530 sävyllä (oikealla kuvassa), mutta niistä tuli liian lämpimän ruskeat mun mieleen. Nyt kun 6 viikkoa tais kulua mun edellisestä ja ensimmäisestä värjäyksestä, niin kävin etsimässä sen hyvän sävyn joka olisi kylmä sävy 100% varmuudella. Päädyin 513 sävyyn (vasemmalla kuvassa), jonka nimestä ja sävy numerosta voi päätellä sen olevan kylmä sävy. Viime perjantaina kun keskustassa oltiin pikasesti käymässä niin ostettiin siis väri ja eilen sain sitten värjättyä.


ENNEN VÄRJÄYSTÄ:

VÄRJÄYKSEN JÄLKEEN:

// Kuvissa valotus vähän muutti hiusten oikeaa sävyä.

Mä oon tosi tyytyväinen tähän lopputulokseen. Se on vähän tummempi kun mitä odotin muttei ollenkaan paha, eikä se ole noin punertava kuin mitä kuva antaa ymmärtää. Toivottavasti tää miellyttää mun silmää pidempää ettei tarvis muutakun juurikasvu värjätä vaan pois ens kerroilla!
______________________________

Kävin muuten aamulla kirpparilla ja tein muutamia todella edullisia ja söpöjä löytöjä! Kiinnostaisko teitä nähdä mitä mä löysin? :)


No comments:

Post a Comment

© Lotta // happimess. 2015

e