Sunday, June 28, 2015

a ripped jeans kinda day



Shirt - Seppälä || jeans - H&M (itse revityt) || shoes - Anttila

Mä en edes oo huomannut ajankulua tässä lähiaikoina, että en edes huomannut edellisestä postauksesta olevan yli viikon! Mä vietin noin kaks viime viikkoa mökillä autellen mun isovanhempia, joten voi olla että en mökillä edes ajatellut blogia ja muita someja niin paljon.

Palasin siis mökiltä menneenä perjantaina ja heti lauantaina Oona tuli meille yöks ja käytiinkin samalla vähän kuvailemassa. Kuvailtiin siinä sitten ootd sekä kuvia Instagramiin joita päivittelen vähän väliä sinne! Mua ja Oona voi seurata ig:ssä nimillä @lotta.karoliina ja @oona.elina! 

Saatiin myös mun veli ottamaan meistä kuvia ja mun mielestä näistä oikeesti tuli tosi hyviä vaikka aikaa se vei kun yritti saada semmosen epä awkwardin hymyn tai ilmeen naamalle joka näyttää luonnolliselta. Varsinkin kun mun perus naama näyttää ihan tosi ilkeeltä, heh.

Ens viikolla meinaan olla tosi monen kaverin kanssa, kun kahteen viikkoon ei voinu nähä! Voisinkin joltain päivältä tehdä my dayn kuvina jos kiinnostaa yhtään. Ja nyt on sitten semmonen juttu että mun huone alkaa olla semmosella mallilla, että voisinkin tehdä sen huonepostauksen mitä toivottiin siinä ostoslistalla mun huoneeseen postauksessa. Eli silmät auki jos huonepostaus kiinnostaa!

Viimeseks vielä tähän kaksi pikaista asiaa!
1. Koodaus kurssilla tekemäni sivut löydät vielä vähän aikaa tosta linkistä www.frantic.com/codecamp/2015/lotta
2. Mun melkein kaikissa toukokuun postauksissa kuvat on ihan omituisesti mutta mä yritän sen asian vielä korjata tänään, että jos siellä pyörähdätte niin ei kannata ihmetellä!

8 comments:

  1. Ihanan valoisia hyviä kuvia! Tosi kiva simppeli asu! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Sut on haastettu! :) http://heioonjenna.blogspot.fi/2015/06/haastetta-vaha.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, teen ehkä joskus extra ajalla :)

      Delete
  3. Oii toi asu on tosi kiva ja noi farkut on ihanat! :)

    ReplyDelete
  4. Sulle olisi Liebster Award blogissani!
    http://www.erinlinnea.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ja haha sama juttu kun tolle aikasemmalle, eli teen joskus extra ajalla! :)

      Delete

© Lotta // happimess. 2015

e